Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравличното управление

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с хидравличното управление

    купих си алфа 1,9JTD 2000 година производство. На вторият ден изхвърли хидравличното масло което бях доляла от казанчето след като изгасих мотора. Моля, който знае нещо да го сподели. От къде може да засмуква въздух системата и защо не се самообезвъздушава.

  • #2
    Всичкото ли го изсхвърли или малка част.Може и витрешно разложен маркуч да има, но така само предполагам.
    Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
    Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

    Comment


    • #3
      А се обезвъздушава като се върти пълен ляв/десен.
      Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
      Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

      Comment


      • #4
        дАНИ КАЗА.

        дНЕС Я РАЗГЛОБИХ. мАРКУЧИТЕ СА В ИДЕАЛНО СЪСТОЯНИЕ. ОКАЗА СЕ, ЧЕ Е ЗАДРАЛА ОСТА НА ХИДРАВЛИКА В ОБЛАСТТА НА ЛАГЕРНАТА ВТУЛКА. Имаше доста голям радиален луфт. Явно от там засмуква въздуха при работещ двигател. А като е изгасен направо си тече през
        семеринга, въпреки че установих че е здрав що годе, но след като установих, че има повърхностни откъртвания от лагерната сплав на втулката реших да пообиколя за друг хидравлик. След 15 минути се намери срещу 100 лв. - втора употреба но без грам луфт.
        Дано да имам късмет, защото демонтажа днес беше просто ужас в едно плитко каналче. Накупих ангренажен ремък, двете ролки за него,маслен и въздушен филтър, маншон вътрешен за дясната полуоска защото забелязах, че е скъсан и биалетка една за 205 лв.
        Утре купувам горивен филтър и масла за двигател и хидравлика и започвам монтажа дано се оправя утре.
        В тази връзка да попитам: с какво масло препоръчат и по важното кое от многото синтетики и полусинтетики му понасят на 1,9 JTD. Същото се отнасе и за хидравличното масло. Вчера като го хвърли му долях Кастрол, но днес прочетох в сервизната книжка, че трябвало да е Тотела там някаква си но неможах да намеря.

        Comment


        • #5
          Re: дАНИ КАЗА.

          Първоначално публикувано от dany
          дНЕС Я РАЗГЛОБИХ. мАРКУЧИТЕ СА В ИДЕАЛНО СЪСТОЯНИЕ. ОКАЗА СЕ, ЧЕ Е ЗАДРАЛА ОСТА НА ХИДРАВЛИКА В ОБЛАСТТА НА ЛАГЕРНАТА ВТУЛКА. Имаше доста голям радиален луфт. Явно от там засмуква въздуха при работещ двигател. А като е изгасен направо си тече през
          семеринга, въпреки че установих че е здрав що годе, но след като установих, че има повърхностни откъртвания от лагерната сплав на втулката реших да пообиколя за друг хидравлик. След 15 минути се намери срещу 100 лв. - втора употреба но без грам луфт.
          Дано да имам късмет, защото демонтажа днес беше просто ужас в едно плитко каналче. Накупих ангренажен ремък, двете ролки за него,маслен и въздушен филтър, маншон вътрешен за дясната полуоска защото забелязах, че е скъсан и биалетка една за 205 лв.
          Утре купувам горивен филтър и масла за двигател и хидравлика и започвам монтажа дано се оправя утре.
          В тази връзка да попитам: с какво масло препоръчат и по важното кое от многото синтетики и полусинтетики му понасят на 1,9 JTD. Същото се отнасе и за хидравличното масло. Вчера като го хвърли му долях Кастрол, но днес прочетох в сервизната книжка, че трябвало да е Тотела там някаква си но неможах да намеря.
          Сори за отклонението, ти жена ли си...евала за ремонтните дейности
          Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
          Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

          Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

          Comment

          Working...
          X